16:23 - BERAT KANDİLİNİZ KUTLU OLSUN
18:54 - AMASYA ŞEKER’DEN 2026 YILI İÇİN ANLAMLI MESAJ
15:40 - SAATCİ ÇİFCİMİZİ HİÇBİR ZAMAN YALNIZ BIRAKMADIK
15:37 - ŞEKER FABRİKASI 72. YILI AÇILIŞ KAMPANYASINA DAVET
21:38 - AÇI EĞİTİM KURUMLARINDA “Amasya’nın Gururları: Dereceye Giren Öğrenciler İçin Anlamlı Tören”
17:06 - Amasya’da Dev Motosiklet Festivali
Amasya İl Sağlık Müdürlüğü UMKE ve 112 personelinden oluşan 28 kişilik sağlık ekibini deprem bölgesine uğurladı.
İl Sağlık Müdürlüğü sosyal medya hesabından yapılan açıklamada: “Kahramanmaraş merkezli deprem bölgesinde Hatay ve Kahramanmaraş illerinde görev yapan personelin nöbet değişimi için Umke ve 112 personelinden oluşan 28 kişilik sağlık ekibimiz deprem bölgesine doğru yola çıktı. Sağlık Ekibimiz; Sağlık Hizmetleri Başkan Yardımcısı Mehmet Köse, 112 Başhekimi Dr.Sefa Özdemir ve Komuta Kontrol Merkezi Dr.Arif Çakar tarafından yolcu edildi.”denildi.